Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 25 april 2012

Åh älskar mjuka paket i postlådan.....


och idag va det ett igen........till småtjejerna........I dag har det varit en lugn förmiddag....känner mig sliten....trött och svag.....men har iallall stickat på Zackes tröja...... Snart kommer lilla Hjärtat hem..... längtar så efter honom....min Lilla Solstråle..... Solen skiner för fullt ute idag....... så kanske det blir lite utestickning idag igen......få när Plutten kommer hem vad han vill göra.......

2 kommentarer:

  1. Hej stickinspiratörskan! Jag blev så väldigt förtjust i ditt zackegran så jag var tvungen att skicka efter 10 såna nystan i samma färgskala!Får se sen om det blir något till syföreningsaktionen i höst eller till nåt barnbarn.... Nu väntar jag också på ett mjukt paket med postbilen! Kram från grannen E

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får lite tid i solen... Här försvann den, men å andra sidan har jag sovit sedan 11.... KRAM

    SvaraRadera