Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 20 april 2012

Ännu en dryg dag.........

Usch allt är så jäkla jobbigt......snurrig i huvudet,lite lätt huvudvärk,mår lite illa, skakig och darrig och ingen matlust.....Pappan har fått vara hemma med mig idag med ....törs inte vara ensam när jag känner så här....ledsen har jag varit också..... Nu är Pappan och Ville och handlar...men jag har Linnea hemma med mig......hon som va till Mvc idag ...... magen växer som den ska men hon hade för lågt hb så nu ska det inhandlas järntabletter.....I kväll är det dax för giftintag nr 2........ Och sen fick jag ett så härligt mail om ett så bra pris på Drops garn.....och nu är det beställt en färgpalett med 80 kramgoa nystan.....kunde inte låta bli.....hoppas det kommer fort....härifrån beställde jag mina nystan.......nä nu ska jag vila ett tag ....huvudet är kajko.......

2 kommentarer:

  1. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. Önskar jag kunde göra mer..... Men skickar alla mina KRAMAR!!!!

    SvaraRadera