Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 8 april 2012

En välbehövlig lugn och stillsam dag.......


Har haft det så lugnt och skönt idag vilket var välbehövligt......Linnea är hos Tobias och Julia är på Fyrishov och badar........Fixade ihop Ericas kofta idag också och den blev så himla fin,så nu fortsätter jag med en likadan till Tuva......Tog mig i kragen i dag och röjde bland garnerna som ligger i klädkammaren och det blev en rejäl sändning ner till Malin,det blev väääääldigt mycket. Skönt att jag orkade göra det så jag fick lite koll på vad jag har för garner ligger och DET ÄR VÄÄÄÄLDIGT MYCKET kan jag tala om..(kommer inte hinna sticka upp dom under min livstid,men det är ju så skoj med garn).....Va lite lat till middagen idag så dom som va hemma fick pizza efter önskemål och jag tog en kebabtallrik för va så förbenat sugen på pommes frites.....och det va riktigt gott... åt så jag höll på att spricka...i dag ska pappan tydligen spela bingolotto,det tråkigaste programmet jag vet......så jag får väl kolla på ngt annat och fortsätta på Tuvas kofta =)

3 kommentarer:

  1. 10onde gången gillt.... Man måste vara tjurig för att få kommentera, Å de är man =) Härligt att du fått en lugn skön dag! KRAM

    SvaraRadera
  2. Den koftan är underbart vacker.Måste försöka mej på en i samma stil.Det finns några små prinsessor i släkten.Kanske som sommarkoftor.Jätteskönt att höra att du känner dej lite piggare.Att pyssla med garn är som en drog...för oss som älskar garn ....bra för själen....skingrar tankarna Kram och ha en skön fortsättning på påsken.♥♥

    SvaraRadera