Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 12 april 2012

Ingen operation på Måndag.......

nu på morgonen så ringde dom upp från neurokirurgen och ville ändra samtalet imorgon till 11.00 istället för 12.00......och så hälsade doktorn att det blir en ny opertionstid för borttagande av tumören i huvudet.....så efter samtalet imorrn ska vi bestämma en ny tid...... dom verkade förstå att man vill veta lite mer om vad man ska vara med om.....och hur allt ska göras....och tiden efter....Jag har inte fått reda på ett dugg....I dag är Ville hemma hostig och snörvlig och ont i halsen.....men ingen feber som tur är....... Tråkväder ute...känns som en höstdag... Pappan åkte till Katrineholm på möte idag..... Sen Hejar jag på Brynäs i kväll och hoppas dom vinner i kväll också...är snart klar med halsduken =)...... näpp nu en kopp kaffe.....

3 kommentarer:

  1. Här känns det också som höst, såå surt o blött ute...
    Kan berätta att då jag genom gick den stora minnesundersöknings i Göteborg fick jag se röntgenbild av min hjärna (bara i svart-vitt) shitt vad det var häftigt. Efteråt har jag läst tolkningen (de tog div andra bilder MR o vad allt de heter) var jag inte lika glad..
    Du kanske får se var din fiende sitter tänker jag, men sen vet inte jag hur känslig du är....
    Snygghalsduken får värma och styrka dig! Du finns i mina tankar! <3

    SvaraRadera
  2. Så de förstod de iaf.... Lycka till imåra!!! Själv drar jag bort i helgen så jag får väl läsa ikapp på måndag KRAM

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Jag klickade mej vidare till din blogg från stickcafét för jag tyckte din garnbild var så himla underbar. O så läser jag om det du går igenom, så jag känner bara att jag vill skicka dej en varm styrkekram. Hoppas det är ok för dej fast vi ej känner varann. :-)

    Hälsn Anita

    SvaraRadera