Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 26 april 2012

Lite seg idag......

känns att man tagit en omgång med cytostatikan Temodal.....trött och seg  och lätt illamående.......men men......det går ändå......tror min Kära Syster Yster kommer och fikar på förmiddan idag........Märks att Temodalen påverkar va så trött igår kväll,somnade redan vid 23.00 jag som suttit uppe till 01.00......Fick sova hela natten..... Nu ska jag försöka sticka lite...har bara en ärm kvar på Zackes tröja nu....... Och Drops garnet har kommit till utlämningsstället WIIIIHOOOOO !!!!!!!! 4,6 kilo garn väntar på MIG.........

2 kommentarer:

  1. Tack för din trevliga kommentar! Jag hoppas behandlingen går framåt minst lika bra som din stickning....
    Länk till koftan
    http://clickertyclick.blogspot.se/2008/10/free-pattern-baby-eyelet-cardi.html

    SvaraRadera
  2. Skönt med en natts sömn!!!! De kan du behöva. KRAM

    SvaraRadera