Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 7 april 2012

MIN KAMP. .........Tänker ofta på den dagen mitt liv tog en total vändning..... Del 2

och om jag inte äter hög dos av levaxin så börjar hypofysen göra så att det kan bli cancer igen....jag har legat inne i två omgångar nu för att jag mått så dåligt i mitt huvud....men det är inget har läkarna sagt....jag stod på mig och fick en röntgen den 22 mars -12 som visade att jag hade en tumör på vänster sida av skallen.....nu har jag En obehandlad sköldkörtelcancer (men bortopererad sköldkörtel) som måste börja behandlas i sommar med radioaktiv dryck + Den cancer som sitter i skelett ( EJ skelettcancer) och lymfkörtlar och som jag går på cytostatika behandling för nu och har gjort 2 behandlingar....har minst 4 kvar och sen kommer jag att få gå på behandling HELA LIVET FÖR DENNA CANCER GÅR EJ ATT BOTA !!!!!!! Den går bara att hålla tillbaka.....jobbigt.....och så blir det operation av skallen/hjärnan för att ta bort tumören där...inge kul....jag som är skitskraj för läkare och sjukhus..Har haft det jättejobbigt psykiskt med all skit men fick "Lyckopiller" nu för att överhuvudtaget kunna orka detta....Undrar hur mycket man ska orka med ....men dom ska jag sluta med så fort det bara går...MIN HÖGSTA ÖNSKAN NU ÄR ATT BÖRJA JOBBA IGEN !!!! LÄNGTAR SÅ MYCKET TILLBAKA TILL MITT JOBB !!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar