Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 12 april 2012

Mitt Älskade Lilla Hjärta.....och Härlig Lycka med "postis"




Usch nu börjar jag bli orolig för mötet med neurokirurgerna imorgon om det jag har i huvudet... Känns så taskigt och orättvist att jag skulle få detta som grädde på moset också....hade väl kunnat räckt med en sköldkörtel cancer och sen nr 2 malign neuroendokrin tumör där man fortfarande inte hittat modertumören......Ja ja tur att Postis kom med lite roligt i brevlådan idag ngt som jag ska göra till mig...tillhör ju inte vanligheterna.....sen blev jag klar med Brynässjalen också....och jsg tror och hoppas Postis har ngt roligt med sig imorgon med.....Mutade till mig några bilder på Lilla Hjärtat idag...man får inte ta kort på honom längre....skitungen min....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar