Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 13 april 2012

Pappan kom hem med ännu mera lycka.........


när pappan va och handlade så hämtade han mitt paket med garner....fått tankarna på annat....än tumören ihuvudet....blev nog lite mycket idag ...för vid 16.00 så fick jag migrän liknande huvudvärk med konstigt i synen....och nu känner jag mig borta i skallen....tappar ord...tog en ipren nu som jag egentligen inte ska göra.....men en ska ju inte kunna ställa till ngt....och iprenen hjälper ju bättre mot denna sort av huvudvärk.....Ville lekte i diskhon med lego Jack Sparrow...han har ideer han lill Hjärtat....näpp ska försöka med en kopp kaffe nu när illamåendet försvunnit....och försöka sticka lite på Tuvas kofta......

1 kommentar:

  1. Vilken härlig"gottigotti hög"du har fått.
    Min son älskade också och leka i diskhon med sina gubbar.Lill Hjärtat din fick mej att minnas.
    Kram till dej. ♥♥

    SvaraRadera