Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 17 april 2012

Sliten idag.........



i dag har dom ringt från onkologisk/endokrinologi och ville att jag skulle läggas in för att göra en magnetröntgen av ryggraden....För att kolla så ingen tumör sitter där och gör så att jag känner det jag gör i armarna och händerna...dom hade haft nåt möte om mig och ringde för en stund sen.....åhhh va jag är trött på all skit som poppar upp....operationen av tumören i hjärnan ville dom att jag skulle vänta med.....idag har det känts konstigt i huvudet fast som om jag skulle ha blodtrycksfall istället,känns ibland som om man ska tuppa av.....allt är verkligen mysko....annars så har Lilla Hjärtat varit till lekis idag,under protester förstås.....jag sydde också ihop en tröja som legat hur länge som helst....Min Faster Titt va in med en vaniljbulle som hon köpte när hon va in till frissan idag....men jag är inte sugen....spar den tills ikväll....

5 kommentarer:

  1. Åh vilken fin tröja :)
    Du är verkligen så himla duktig...
    Hoppas allt går bra och vill ge dig MASSA styrkekramar ♥
    Kram Carola

    SvaraRadera
  2. Hej Bettan!
    Mitt i allt vill jag bara tipsa dig (och möjligen glädja dig) om ett fantastiskt garn, som det verkar. Gå in på drops.se, de har kampanjpris på Drops "hjärta" You i en massa färger. 7 kr för 50 gr!! Finns troligen på Yll och Tyll.
    Stor kram från din stickgalna granne E!

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg tröja! Den har jag nog inte sett förut, men jag kan ha blivit lite van vid att du stickar i rött+vitt och inte noterat detaljerna....
    Jag undrar om du har koll på hur mycket du stickar per år?!
    Kram! <3

    SvaraRadera
  4. TAr de aldrig slut..... KRAM

    SvaraRadera
  5. Massor..massor med styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera