Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 23 april 2012

Trött och lite illamånde......


Linnea är hemma idag så pappan for iväg och jobbade och har telefonkontakt med mig.....mår sådär trött,lätt illamående,darrig och snurrig....... Försöker att ta det lugnt och tänka på roliga saker,men det är ju inte alltför lätt det heller......tur att Hem Till Gården är snart..... Och förhoppningsvis kanske det dimper ner ett mjukt paket i postlådan idag...... Ville gick till lekis idag men som vanligt under protester......Har ju min följeslagare med mig hela tiden.....Lilla Larsson..... men idag på morgonen har han varit busig och försökt äta upp både stickor och garn....hua är så äckligt när man stickar så kommer det en blöt bit garn som katten smaskat på bläääää....... Sara hade lagt ut bilder på Tuvas Våruppvisning med Uppsala Flickorna igår också =)

1 kommentar:

  1. Min katta Nikita tuggar också på garn så det blir vått och ibland stelt när jag stickar. Vet inte varför hon är sådan, men hon är ju inte uppväxt bland garner som mina tidigare katter var....

    SvaraRadera