Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 17 april 2012

Trötter i dag.......


I dag efter 12.00 så blev det inte många knop gjorda .....Faster Titt hämtade hem Lilla Hjärtat från skolbussen och sen har han suttit och spelat på sin gitarr för mig....Lilla Älskade Ungen....han får en på andra tankar han...och alltid är det glädje.....Har försökt och stickat på Tuvas tröja idag...det har gått men i väldigt sakta mak.....Nu ska jag försöka peta i mig bullen min Faster kom in med i dag.....har inte haft så mycket matlust i dag......inte sugen på någonting......grubblar på den där nya röntgen som ska göras....skulle ju inte förvåna mig om jag med min tur har en massa skit i ryggraden också.........ÅHHHHHHH Blir så ledsen på allt....bara en massa nytt att oroa sig för igen .........näpp nu ska jag hämta ett glas kall god mjölk........ Va rädda om varandra........

1 kommentar: