Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 14 april 2012

Vilket väder vi fick.......

och Pappan som la om till sommardäcken förra helgen och ska åka till Bålsta på ngn Socialdemokratiskt konferans ......Törs man släppa iväg honom i detta väder.......Hade det jobbigt att somna igår kväll va väl väntat med så mycket som tankarna for omkring med.....men jag tror jag vet hur jag vill göra nu.....Först ska jag prata med onkologerna på måndag......idag blir det en mysdag inne....älskar när det är riktigt busväder ute för då är det inget snack om vad man kan göra....är det halvdåligt så kan man ju gå ut ändå....eller när solen skiner då kan man gå ut och då är det ju skönt att vara ute.....Så idag ska vi tända ljusen,pappan har tänt i kamin redan....Han har gett mig frukosten och en kopp kaffe också....Lilla Hjärtat sover.....Idag ska jag ta mig tid och klämma på alla nya garnerna...igår hanns det inte riktigt med eller jag hade ingen riktig ro i kroppen att göra det....Ha en riktigt Mysig Lördag Alla Goingar.....nu ska jag fika och sen röja lite här P & K

3 kommentarer:

  1. Du har fått bloggkärlek av någon och Nu ligger alla kärleksfulla länkar ute!

    SvaraRadera
  2. Go'morron. Bra att du har bestämt dej.Det hjälper mycke,ska du veta.Tankarna lugnar ner sej.Men när man bestämt sej...ja DÅ använder man inte lika mycke av energin till onödigt grubblande.Jag vet av egen erfarenhet.

    Ha en riktigt skön dag med de dina
    KRAM ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. hej!
    kikar in, bloggkärlek till dig!
    Fin blogg du har. Håller tummarna att du blir frisk.

    många kramar från madde med 4 barn tätt

    SvaraRadera