Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 9 maj 2012

Ännu en överraskning....

tavlan som Emma målat åt mig hade pappan åkt runt till Emmas jobb och hämtat..... Åhh den va sån fin i verkligheten.....tror jag ska ha en ljusrosa ram runt........ Tack Älskade ungen min...... Den speglar verkligen MIG !!!!!  Nu har jag börjat sticka ett rosa set till Lilla "Bebben"....hoppas lite på att det är en liten tjej..... behövs vägas upp i barnbarnsskaran med en tjej till dom är ju bara 2 tjejer mot 7 killar..... och sen älskar ju jag färgen babyrosa.....Men jag ska sticka en i riktigt baby blå också...... Nu ska det tittas på Ishockey och stickas babykläder........och försöka tänka på annat än den där skitcancern som härjar.... Jag vill ju leva länge till =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar