Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 1 maj 2012

Ännu en solig dag =)

Tackar för alla rara kommentarer jag får....dom värmer i hjärtat och själen.....dom behövs nu inför nästa inläggning och koll om det finns mer skit som sitter och gömmer sig...... Jag hoppas sååååå himla mycket att det inte finns ngt där.......tycker jag har nog som det är med skit i kroppen just nu........ I dag hoppas jag att det blir varmt och skönt ute på verandan så man kan sitta där och sticka ett tag på eftermiddan..... Är lite trött idag.... Pappan ska in och gå i 1:a Maj tåget på eftermiddan......sen ska han grilla till middan...... Jag har börjat på en bebiströja till Lilla "Bebben" av dropsgarnet jag beställde,mest för att kolla hur det är att sticka..... för först ska Calles tröja stickas färdig.....men Dropsgarnet verkar helt okej =) Fick ta en bild på mitt Lilla Hjärta <3 nuförtiden får man inte ta kort på honom,man får göra det i smyg =)

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för att det ska gå bra. Tycker du är otroligt stark trots allt skit. Kramar i massor.
    Monica

    SvaraRadera