Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 29 maj 2012

ÄNTLIGEN HITTADE JAG EN BLOMMA I MIN SMAK......


Åh va glad jag blev att jag följde med och hämtade Ville och stannade till vid plantskolan på vägen hem......där stod den EN BOUGANVILLA och bara bad om att få följa med hem....precis som garnnystan gör när man går in i en garnbutik....ta med mig hem......och min färg dessutom...Ja det blev "Kärlek vid första ögonkastet"......Lilla koftan är snart klar till Lilla Ebba.....tänk snart är hon här....och vi får se vad det är för filur som gömt sig i Linneas mage........

2 kommentarer:

  1. Bougainvilleor är mycket vackra, roligt att du hittade "din"! Ska blir så spännande om du visar foto av lilla Ebba i koftan.....

    SvaraRadera
  2. Jättrevacker!!!! Lämnade mina solrsor i sönernas omvårdnad när jag var i Prag..... Så här måste inhandlas blommor :D Men idag var det vantväder igen..... så de får vänta nån dag. KRAM

    SvaraRadera