Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 20 maj 2012

Äntligen kväller.......



Har varit en dag med fullt röj i huset hela dan.....märks att jag tar cytostatikan för jag blir så slut så man får blodsmak i munnen....nu sitter jag äntligen i min mysiga soffhörna och pustar ut.......Här har det bytts rum och nu är Linnea och  Philip på plats i sina respektive nya rum......och nöjda båda två.......Micke och hans grabbar va över och fika på eftermiddan....Till middag blev det grillat,pommes frites,bearniesås och sallad.....efter middagen dök Malin,Sara och Lille Isak upp och fika och tjattra lite.....så dagen har som skrivet varit fulltecknad....... Stackars Ville har fått så ont i nacken typ nackspärr....... Ikväll ör det dax för intag nr 3 av Cytostatikan........hoppas va lite piggare imorrn......Nu ska jag kolla på Mästarnas Mästare och sticka lite på babysockor till Lilla "Bebben"

3 kommentarer:

  1. Bra att du klarar att ta din medicin, dåligt för monstren!
    Kramar i mängder!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du mår bättre imåra!!!!! KRAMEN

    SvaraRadera
  3. Östergök är tröstergök! Idag måndag på förmiddagen gol göken så stiligt i öster från oss räknat. Det var säkert för dig!
    Grannen E

    SvaraRadera