Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 13 maj 2012

Deppig.......


känns lite tungt idag.......har det som vi "Tjejer" får en gång i månaden......innan hela denna sjukdomshistoria så kände jag inte av att jag hade den......nu kommer det mer än det nånsin gjort (jag som hatar blod),känner mig ledsen till tusen och inte blir det ju lättare av ha  denna dödssjukdom....tankarna är ju jobbiga ändå om allting....Som tur är fick Ville åka ner till sin Calle och sin syster och leka....när mamman inte är 100 % Åt en jättegod omelett till lunch och till middag gjorde jag lax,potatis,sallad och min goda kalla sås =) pappan har åkt i väg på Veteranernas första match för säsongen.......hoppas han inte kommer hem skadad....imorrn är det dax för provtagning inför Tandutdragningen på Tisdag och Temodalbehandlingen på Torsdag......bara hoppas på att alla värden är okej......Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och vila för idag är jag helt slut........

2 kommentarer:

  1. Ja du,dom där dagarna är ett gissel,du har ju liksom nog ändå tycker man.
    Kram ♥♥♥

    SvaraRadera
  2. Skickar massor av peppkramar!

    SvaraRadera