Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 18 maj 2012

En Glädjedag mitt i allt jobbigt....BRÖLLOPSDAG =)



I dag för 27 år sedan gifte sig pappan och mamman i Funbo Kyrka.....och Lille Mikael döptes......en Glad Dag........idag 27 år senare är det ju lite upp och nervänt i vårat liv.....men fortfarande samma Glädje och Kärlek i vårat förhållande.....många runt omkring som inte orkat hålla ihop som vi gjort.......Vi har nog växt ihop ännu mera nu när jag drabbats av det jag gjort...förbannade cancer som skulle komma och förstöra när vi började få lite vuxenliv,barnen började flytta ut ...... ja så kan det bli...... Nu försöker vi ta till vara det viktiga.......Så ikväll har jag beställt smörgåstårta,älskar det....... Barnen alla 10 ska på Syskonmys hos Emma och grilla och hadet gott tillsammans......ÄLSKAR ALLA MINA 10 UNGAR SÅ FRUKTANSVÄRT MYCKET OCH ALLA BARNBARNEN..........

5 kommentarer:

  1. Vi gratulerar tvärs över åkern! Ni är ju en fantastisk familj som verkligen lyckats utöver det vanliga - att ta hand om glädjen i varandra. Önskar dig och din käre S en riktigt fin dag! E&Å

    SvaraRadera
  2. ♥♥♥ Gratulerar av hela mitt hjärta.♥♥♥
    Ha en riktigt bra dag.Ni har hittat konsten att ta vara på glädjestunderna fortsätt med det.Man ska leva i nuet njuta av det man har.♥♥♥
    Kram

    SvaraRadera
  3. Stort Grattis På Er Bröllopsdag!!!

    SvaraRadera
  4. anna grete granquist18 maj 2012 kl. 16:50

    Stort grattis! Visst är det härligt när ens barn umgås och myser med varandra? Då blir man lycklig som föräldrar

    SvaraRadera