Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 16 maj 2012

Glad över en tandutdragning är man knäpp eller


I går efter tandutdragningen va jag så jäkla GLAD.... så glad att jag blev så helt slut i hela kroppen .....alla spänningar som jag haft för att göra detta släppte väl,orkade inte ens sticka och då är jag slut....Jag har ju tandläkar skräck och för att göra detta så krävdes det mycket mod och jag ville inte ta ngt lugnande för då kommer jag aldrig över detta.....men tack vare en helt underbar tjej som gjorde detta Övertandläkare Christina på Käkkirurgen så fixade jag detta....Tack till dig Christina med övrig personal......Har inte direkt ont utan mera öm så jag hoppas det får vara så........Så idag hoppas jag orka fixa som vanligt och så få sticka på nu....har lite och göra till den nya som ska komma .......beställde nytt härligt garn igår som plåster på såren.......det är tänkt till vintertröjorna till Calle,Kevin,Ville,Erica,Tuva,Zacke,Liam och Isak......så i Juni måste jag börja med allla dom+ ett par tröjor till en kär Väns två små barnbarn,din Jana <3 så skönt att veta att det är fullspäckat i stickningen....lägger in en bild på vilken sort av tröja barnbarnen ska få men i olika färger till dom

6 kommentarer:

  1. Haha, är du rädd att inte ha stickning så det räcker så påminner jag om Isaks jordgubbskofta! ;-)

    <3

    SvaraRadera
  2. Härligt gumman att du känner så=) Vilka fina tröjor du ska sticka (fina som vanligt). Ha nu en fin dag o ta det lugnt så du inte blir helt utpumpad=) Kramelikram<3. ( nu ska jag få skjuts till frissan)=)

    SvaraRadera
  3. Otroliga du.. :) Klart man ska vara glad när nåt otäckt är över o har "gått bra"! För var sak har sin tid o det som är just nu är det som är värst.. Det sa en klok bekant en gång.. Även hon var då mycket drabbad av "fucking cancer".. Nu, många år senare, så springer hon aningen tilltufsad vidare :) Och jag menar bokstavligt, för hon springer motionslopp..
    Ha en hyfsad onsdag :)
    /Tina

    SvaraRadera
  4. Underbart ♥♥♥Att allt gick så bra.Det där tog en hel del av dina krafter.
    Härligt att du känner dej så pigg.Nu kan goda endorfiner skölja runt i din kropp.Vilka tjusiga tröjor det kommer att bli.Önskar dej en bra dag.
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Rackars fin tröja du ska göra!
    Kramar!

    SvaraRadera
  6. Anneli Andersson17 maj 2012 kl. 12:55

    Vad gott att höra att allt gick bra! Fantastiskt snygg tröja, om du vill sälja en kopia av mönstret är jag jätteintresserad! Har varit utomlands en vecka men följt dig varje dag, blir glad av din positivitet trots allt du tvingas gå igenom!
    Kram, Anneli
    anneli@kjellssons.se

    SvaraRadera