Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 14 maj 2012

Hemma igen och nu blir det Hem till Gården =)

Då har jag varit och lämnat några rör blod igen för att se om jag kan genomföra tandutdragningen imorrn och börja med Temodalen på Torsdag.....dom kommer att ringa upp under dagen för att berätta hur svaren ser ut......Samtidigt jag åkte in fick vi skjutsa äldsta sonen till akuten med ett skadat knä som han vred konstigt när pappan och han fixade på taket på Mickes som ska säljas......Pappan skar sig på plåten så bloden sprutat...så det va två slagna hjältar som kom hem igår eftermiddag.....Tydligen hade Micke skadat minisken och skulle vila en vecka utan att belasta knä't blev det inte bättre va det magnetröntgen som gällde.......Har Lilla Hjärtat hemma idag eftersom dom hade utflykt ute hela dan idag och han inte va okej i sin krånglande mage igår....... Nu ska jag bänka mig framför tvn och Hem till Gården och sticka lite på babysetet.......Har ätit en så god Lax till lunch.......See you late.....

1 kommentar:

  1. Det låter som rena akutmottagningen hos dig.
    Trasigt knä
    Sårskada
    Krånglig mage
    Du är allt bra stark som orkar allt utöver dina egna hälso-problem!
    Stickning är och har varit min livslånga hobby och jag vet att det blockerar alla tankar på annat, eller så blir det att dra upp.
    Kram!

    SvaraRadera