Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 3 maj 2012

I dag är det inläggning......

sitter och käkar frukost som serverats av pappan.....sen ska det fixas här så det är någorlunda iordning ...... sen hoppas jag att det ser likadant ut när jag kommer hem..... Här hemma är alla förkylda och har jätteont i halsen,så dom är hemma från skolan. även Mia stackarn som for iväg till Mallorca i Tisdags va dålig.......Så det kanske är bra att jag får komma iväg hemifrån ett par dagar så jag slipper umgås med en massa bakterier,min kropp är ju mitt i sin återhämtning efter cytostatikan......... Nä nu ska jag fixa lite innan jag ska in till Akademiska och min avdelning 78 d Onkologisk Endokrinologi........ Må så gott alla och HÅLL TUMMARNA FÖR ATT DET INTE FINNS NÅGRA TUMÖRER PÅ MIN RYGGRAD också, tycker jag har så det räcker ändå av sånt i min kropp !!

5 kommentarer:

  1. Håller alla tummar som finns. Styrkekramar i massor!

    SvaraRadera
  2. KRAM.Hoppas de går bra!!!!

    SvaraRadera
  3. Håller alla tummar jag har.
    Kram Monica

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna stenhårt !!!!!
    Styrkekramar till dej ♥♥♥

    SvaraRadera