Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 19 maj 2012

känt av giftet......



i dag har jag känt av cytostatikan....illamående och trött.......har varit mer yrslig än vad jag varit på ett tag..... Nu är rummet Linnea ska flytta in färdig målat och färdig tapetserat,det blev så himla fint...Så imorrn blir det nedflyttning av alla grejer så imorrn blir det fullt upp i detta hus.....Har varit soligt och fint ute idag,men jag har suttit inne och kurat i soffhörnan....hoppas må bättre imorrn......Stackars Zacke blev dålig och har tillbringat dagen på Akademiska...Lilla stackaren......Ingifta Faster Ingrid kom över med ett gäng nybaktabullar och ungarna blev så glada för jag orkar tyvärr inte baka nu.......Farbror Affe kom över med en bukett Gullvivor.... Va rädda om varandra <3

1 kommentar:

  1. Har varit några dagar hos en skolkamrat i Västmanland och där tänkte jag äta samma glass som du visar här. Men jag hade inte skrivit upp vad den heter, så det blidde inte någon sådan glass....
    Kram!

    SvaraRadera