Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 12 maj 2012

Lite dämpad idag.........


är lite låg i dag......tråkigt väder gör väl sitt till också..... Har skickat iväg mitt Lilla Hjärta på hans första kalas idag utanför den "Stoooora Familjen" ska bli spännande att höra vad han har att berätta när han kommer hem.....för han är en jäkel att lägga märker till saker som man inte tror en kille i hans ålder gör...som typ...va stökigt dom hade eller va äckligt det va på toan !!!!! Jag njuter av att få sticka lite rosa babykläder,inte för att jag vet vad Linnea ska få....men jag tror faktiskt det blir en liten flicka .......nä nu ska jag hämta en mugg kaffe och fortsätta med min lilla kofta <3 TA HAND OM VARANDRA.......LIVET KAN ÄNDRAS PÅ EN HANDVÄNDNING !!

1 kommentar:

  1. Haha ja han frågade mig igår varför kattsandslådan var på toaletten, för så var det ju minsann INTE hemma!! Haha token!

    SvaraRadera