Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 28 maj 2012

Lite sol på kvällskvisten..... Men va mygg vi har i år.....




pappan fixar och donar och fint blir det.......Ville är med och grejar ute men jag kan inte gå ut för myggen är så jobbig och jag kliar sönder mig direkt vilket inte är så bra med tanke på infektioner när man nyss slutat med cytostatikan......Nu skiner solen så fint,synd att det är så kyligt......jag stickar vidare på Lilla Ebba tröjan....den kommer att bli så fin på babysen....hittade en bild på tjejduon som snart kommer bli en tjejtrio =)

2 kommentarer:

  1. Jag hamnade på din blogg av en slump när jag googlade på mamma vid 44. Jag fick mitt 5:e barn för 5 månader vid 44 års ålder. Det är en stor lycka att få ett barn så sent i livet :)

    Jag får rysningar när jag läser vidare att du drabbats så hårt av cancern :( Det finns inga ord.... Ta hand om dig och dina barn och barnbarn. kram Towe

    SvaraRadera
  2. Vad du håller på! I det tempot kan man faktiskt bli trött utan att ha "den förbannade cancern". Jag blir nästan lite trött av att läsa.. ;)
    Har hittat en så rolig stickning att jag inte får nåt annat gjort. Ingen risk för överansträngning här alltså..
    Coola ner dej lite nu o hämta lite krafter. Titta lite på blommorna som maken din har petat ner i krukor.. Med man o barn runt omkring dej! /Tina

    SvaraRadera