Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 13 maj 2012

Malin räddade denna deppiga dag =)


Tack mitt största Lilla Hjärta.....nu blev själen så överraskad och glad.....Malin ,Eric och Erica skjutsade hem Ville eftersom pappan är på match och då hade hon mig sig två överraskningar till mig......ÅHHHH VA GLAD JAG BLEV..........först En massa grönt som jag ska försöka få att överleva...det va passionsfruktsplanta,cocktailtomatsplanta,gurkplanta och vanlig tomatplanta.......och sen fick jag en ängel,sånhimla fin....jag älskar ju änglar med fina ord till.......TACK <3

1 kommentar:

  1. anna grete granquist13 maj 2012 kl. 20:31

    Vilken fantastisk utsikt du har! Visst är det härligt med många barn? Jag har i och för sig bara fyra, men vilken gåva!! Är du klar med rosa koftan? Jag försöker att sticka lika fort som dig, men klarar inte det riktigt :) Ha en skön söndagkväll! Kramis!

    SvaraRadera