Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 5 maj 2012

Middagen avklarad.....


tar det lugnt efter det konstiga migränliknande jag fick mitt på dan......Ville har varit hos Calle på eftermiddan och sen följde han med hem hit........Pappan grillade fläskkarre och jag gjorde klyftpotatis,bearniesås och sallad till....riktigt gott blev det är konstant hungrig.....när jag skrevs ut från Akademiska vid min inläggning i Februari vägde jag 44,9 kilo nu när jag skrevs in i Torsdags vägde jag 49 kilo......gått upp hela fyra kilo och då har jag gjort 3 behandlingar med cytostatika så jag är nöjd =) Nu har pappan satt på nytt kaffe ...Calle och Ville spelar Buzz's Apspelet...jag sitter och stickar med Larsson vid min sida <3

2 kommentarer:

  1. Härligt att du är hungrig!!!!! KRAM

    SvaraRadera
  2. Bra att du har aptit! Katten liknar min i sitt beteende, upptäckte igår att det gjorde ont bakom ena örat av glasögonskalmen o idag blev jag säker på att det var herpesutslag på gång=5 piller i 5 dagar. Har varit ovanligt trött i två dagar så det kanske är därför som immunförsvaret gav upp emot den fula herpesviruset igen. Min katt har varit ovanlig hänsynsfull och hållit sig nära mig idag...
    Önskar dig allt gott! <3

    SvaraRadera