Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 6 maj 2012

Uppdatering på :Min skit....sitter i hela kroppen nästintill

Måste göra en lista på vad jag har cancern sitter.....

¤ Skallbenet bak
¤ Skallbenet på vänster sida ovanför tinningen
¤ Hjärntumör på vänster sida ca 7-8 cm ovanför örat
¤ Käkbenet på höger sida
¤ Halskotorna vid nacken
¤ Kotorna vid bröstryggen
¤ revbenen på höger sida
¤ revbenen på vänster sida
¤ Under höger bröst i mjukdelen
¤ Där luftrören delar sig till lungorna,en tumör på 7 -8 cm
¤ Bakom örat i hals i mjukdelen ner till nyckelbenet....
¤ Sköldkörtelcancern som opererades bort den 28: nov -11
     och det va då det upptäcktes fullt med cancer under bröstkorgen så dom va tvungna att såga upp hela bröstkorgen....en operation som skulle tagit 1 ½ timme tog närmare 7 timmar....en jobbig tid efter,värk som bara den !!
¤ att cancern spridit sig till skelettet och mjukar upp det så att jag måste börja ta injektioner (en alldeles ny framtagen medicin) och medicin mot det...annars kommer jag att ofrivilligt få frakturer........denna medicinering kan jag först börja med en månad efter tandutdragningen då det kan bli komplikationer i käkbenet...
Varför jag skriver denna lista igen är att på min platta är det så jobbigt att skriva i riktiga rader,lättare med datan som jag sitter med nu..........

18 kommentarer:

  1. Åhhh, denna cancern, hoppas de kan lindra och bota. Du finns ofta i mina tankar och sänder dig allt styrka och kärlek jag kan ge dig. LOVE U Kramar om<3 /Nannie

    SvaraRadera
  2. Men vännen... vilken hemsk läsning.
    Det där kan ta knäcken ur vem som hellst.Hur i all världen kan allt detta finnar i ditt huvud.Man kan ju undra hur länge du har gått med det innan du fick symtom.Varför ska en del drabbas så till den milda grad.
    Stickar en massa styrkekramar♥♥♥...du är helt fantastisk som orkar, men vad har du för val egentligen....det är bara att kämpa på.Du har en undebar stöttande familj..den betyder ofantligt mycke.Du ska veta att vi är många som tänker på dej varje dag.
    Ännu mera styrkekeramar till dej ♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Fy denna skit sjukdom. De får en att undra hur du klarar vardagen. Men jag tror jag har svaret och det är dina barn.
    Många styrke kramat

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas listan kan göra att du på något sätt får lite avstånd till monstren och får vila dina sinnen....Själslig plåga kan lindras genom att skriva...
    Kram <3

    SvaraRadera
  5. Fruktansvärt är bara förnamnet......hemska j***a skitsjukdom!
    Vilken fantastiskt positiv människa du är mitt i detta hemska!<3
    Jag känner inte dig,men känner FÖR dig och önskar dig allt gott av hela mitt hjärta! Måtte du bli frisk FORT!
    Massor av styrkekramar till dig!<3<3<3<3<3<3<3<3<3
    Ingrid G

    SvaraRadera
  6. Skickar stärkande tankar till dej.Stora kramar//Anette i Ystad

    SvaraRadera
  7. Det var en lång lista, Hoppas du kan stryka en efter en när de försvinner ur din kropp. Tänker på dig varje dag ska du veta. Många styrkekramar till dig!!!

    SvaraRadera
  8. Vad kan man skriva mer än att jag önskar o hoppas att du känner hur mycket vi tänker på dej o hoppas att det ska bli bra (trots att vi inte känner varandra irl)..
    Nu får du o teamet inne på Ackis ta o ge den *%&#! cancern en riktig *^&¤#" omgång!
    Massa kramar /Tina

    SvaraRadera
  9. styrkekramar till dig och din familj... tänker på dig ! kramar <3 johannah westlin( facebook)

    SvaraRadera
  10. skickar en varm kram till Dej och familjen,vet vad ni går igenom av egen erfarenhet.

    SvaraRadera
  11. Niobarnsmamma o farmor Ulrika A6 maj 2012 kl. 20:36

    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera
  12. Kram till dig och din familj!
    Sandra

    SvaraRadera
  13. Styrkekramar till dig & din familj!!
    Hittade hit via online stickcafe

    SvaraRadera
  14. Många styrkekramar till dig! Du verkar så rar. FB online stickcafé vän.

    SvaraRadera
  15. Jag finner inga ord. Jag beklagar verkligen. Skickar styrkekramar!

    SvaraRadera
  16. Tänker på dej och allt det tuffa du och din familj behöver gå igenom. Håller tummar och tår att allt ska bli bra. Bamsestyrkekram till dej och din familj

    SvaraRadera
  17. Tänker på dej och din familj och allt det tuffa ni går igenom. Skickar en stor varm styrkekram och håller allt jag äger och har, för att du ska må så gott det bara går. Kämpa på, jag tänker på dej <3

    SvaraRadera