Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 29 maj 2012

Njutit av min nya Bouganvilla.....




Nu har den fått flytta in på köksbordet över natten....den är såååå vacker......Pappan va in och handlade fler blommor på förmiddan...och då hittade han en Änglatrumpet och den va så fin och va den har luktat gott nu ikväll......jag va med och hämtade Ville och gav honom en överraskning,en ny fotboll ,såpbubblor och två nya kyckotroll som han börjat visa intresse för och det tycker jag är kul för när jag va liten så älskade jag Lyckotrollen......blev färdigmmed babykoftan Ebba så nu ska jag börja på en liten hätta......

4 kommentarer:

  1. Jag blir så glad att du kan bli så glad! Du ser verkligen livets glädjeämnen! En styrka som du har blivit begåvad med. Kvällskram från grannen E.

    SvaraRadera
  2. Helt underbar...den lilla koftan.
    Skönt att du har så många härligta saker att glädja dej åt.
    Det behöver du.
    Styrkekramar♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Bouganvilla är så vackra, tänk dom gånger vi varit i Egypten, där står Bouganvillan så vackert mitt ute i öknen o blommar så fint, Det tycker jag är konstigt för just den växten är ju lite svår om du förstår vad jag menar, iaf för min del=) Du kanske har gröna magiska fingrar du, Nog för att jag gillar blommor o har mycket av den varan ute på sommrarna men vissa är svåra=) Ha en fin dag min vän. Kramis

    SvaraRadera
  4. Så vacker blomma! Vad heter dom? Jag måste köpa! Å,en sån vacker kofta till den lilla. Kram Jannice

    SvaraRadera