Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 10 maj 2012

Orolig. .......


usch känns som om man kommer att leva i tremånaders intervaller nu...... så jobbigt.....men måste väl lära mig leva med det....... MEN NU ÄR DET JOBBIGT...... Lite glädje förutom min STOOORA familj är att mina beställda garner har kommit till inlämningsstället...... så pappan skulle hämta ut dom på vägen hem......... Sen har jag för att glädja själen lite.... börjat sticka på ett rosa set till Lilla "Bebben" även om vi inte vet vilket kön det är =) Men jag blir så glad av att sticka i Piggelen garnets rosa färg....... ska sticka ett i blått också =).......Ville blev hemma med sin brännskada idag...... Han va på 6-årskoll idag och vägde 23,5 kilo och va 121 centimeter lång mitt Älskade Lilla Hjärta........

2 kommentarer:

  1. Ligger efter på läsandet!!!!! HAr som ett led i mitt "behandlasterssen" draqgit ner på bloggandet och läsandet.... Fast jag känner mig inte mindre stressad utan bara mera off.... Men nu ska jag läsa igen lite.... KRAM

    SvaraRadera
  2. Urgulligt set.Läste någonstans att vackra färger läker själen.♥♥♥
    Jag gillar också Piggelen.Förra året stickade jag tre stycken bebbekoftor ROOOOSA i olika nyanser.
    Styrkekramar ♥♥♥

    SvaraRadera