Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 22 maj 2012

Sjukgymnasten........



då har jag varit iväg till sjukgymnasten......och mina axlar va katastrof....så spänt som det bara kunde bli.......så nu ska jag få gå på avslappningträffar och så göra övningar hemma som jag ska tillbaka och kolla om jag klarar av det själv annars får jag gå dit och göra dom där.....Pappan ska få hjälpa till......men hon förstod efter allt vad jag varit med om och vad jag kämpar med att det va som det va i nacke och axlar........Usch även denna dag har gått i ledsamhetens tecken.......är såååååå trött på allt det här och att inte få känna sig okej,inte tordas gå någonstans själv ......såååå less på allt.........Varför fick jag all denna skit........ Tur att det är sista kvällen med cytostatikan i dag........ Ville är på fotbollsträning han....han tycker det är riktigt kul med fotbollen......nu har jag tagit en mugg kaffe och ska fortsätta sticka på en liten glittrig babykofta <3

2 kommentarer:

  1. Hej Fina Du!
    Här kommer många varma kramar till Dig från mig som ochså är en glad tjej(63:a)...jag opererades för sköldkörtelcancer för 8år sedan och kämpar på än med allt vad "den fulingen" ställer till med.
    Känner så med dig och känner så väl igen mig själv i dina ord.Hoppas innerligt att du snart ska få må bättre...du kommer att finnas med i min tankar och hjärta och jag kommer att hälsa på här i din blogg många gånger:)
    Himla duktig du är på att sticka!:))Sååå fint:))!
    Soliga sommar kramar till Dig :)
    Leniz

    SvaraRadera
  2. Förstår dej vännen när du säjer att du inte törs gå någonstans själv, efter att jag bara brutit fotleden o bara kan åka omkring i rullstol så förstår jag dej, sa just det till maken igår när jag oxå va väldigt nere, jag önskar mej absolut inte att nån inte kan klara sej till 100% själv men att alla skulle få känna på hur det är för några månader, så kanske världen skulle bli "snällare" mot varandra o uppskatta den minsta småsak. Nu ska ju inte jag klaga, men jag lider verkligen med dej i alla avseenden. Du vet att jag tänker på dej dagligen min vän. Önskar dej en fin dag gumsan o hoppas du känner dej piggare idag. *kramas* =)

    SvaraRadera