Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 7 maj 2012

Sovit sådär..........

vaknade tidigt......har fått in en liter kontrast som ska intas innan röntgen 8.40.....Får inte äta ngt bara inta flytande och jag som är såååå hungrig......Vilket härligt solsken det är ute då verkar vara helt vindstilla också......vet inte hur många grader det är men det ser härligt ut !! Nu ska jag gå och hämta mig lite fil,saftsoppa och en kopp kaffe....och sticka lite innan jag ska iväg........

3 kommentarer:

  1. Gomorron! Här är det oxå fint väder , men kallt. Nu visar det 4.8 grader. Burrrra=). Önskar dej lycka till idag på rtg. Kramelikram gumman<3

    SvaraRadera
  2. Tänker på dej...solen skiner även här i Solna.Lite kyligt ännu,men det blir nog lite bättre i eftermiddag.
    Kram.♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Jag håller mina tummar för dig många kramar

    SvaraRadera