Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 10 maj 2012

Tankarna nöter........



försöker att tänka på annat än cancer skiten....... men det går inte faller hela tiden tillbaka i "Ful" tankar..... jag vet att jag måste acceptera .... Men det är inte så himla lätt..... när man vet att när som helst kan det bli väldigt allvarligt...... Näpp nu till det roliga......fick hem mitt garn som jag beställde i början på veckan när jag låg inne på onkologen..... och jag blev supernöjd...... Älskar Mark & Kattens Carolina garn.... i våran familj så är ju inte barnen förtjusta i stickiga kläder och Carolina är så mjukt.....så det ska stickas vintertröjor av allt Carolina garn jag har...många hundra nystan är det nu.....Sen har jag beställt hem 60 nystan av babygarnet Piggelen...........Nu ska jag sticka lite på babysetet och glutta på Let's Dance... Sen hoppas på att nattenens mardrömmar fastnar i min nya Dream Catcher  !!

4 kommentarer:

  1. Såg din blogg adress på tickcafeét och klickade fram den. Så fantastiskt fin blogg du har. Och bade du och din familj verkar så nära varandra. Ni har det tufft nu allai familjen men då mest dej och ändå orkar du skriva så kärleksfullt och fin. Du måste vara en jätte fin människa. /elli

    SvaraRadera
  2. anna grete granquist10 maj 2012 kl. 22:21

    Du kommer att sova jättegott inatt, och drömma om garn i stora lass! Natti natt!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att drömfångaren hjälper dig inatt<3 tänker så på dig mamma! Du är bäst, glöm aldrig det<3

    SvaraRadera
  4. Är så imponerad av dig hur mycket du stickar! Du har ju många att fixa saker till.
    Må så gott.
    /Veronica

    SvaraRadera