Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 31 maj 2012

Va lite som kan få en att bli lugn i själen.....




som till exempel att vinna två bud på tradera till utropspriset....jag gjorde det alldelses nyss med två olika nyanser rosa med glittertråd i till mitt 10:e barnbarn Lilla Ebba som kommer om några veckor......Här blev det fullt hus idag med 7 av barnen som va hemma och fika på eftermiddan och Lille Isak..... Ville och Pappan är på fotbollsträning och sen ska pappan på föräldramöte för blivande ettor =) jag vilar fick migränliknande symtom idag igen....är så obehagligt...... Nu sticka lite på en liiiiiten pippitröja.....

2 kommentarer:

  1. KRAM hoppas migränen ger sig snart!!!!

    SvaraRadera
  2. Ja men det är väl bra att det är lite som kan få en lycklig, det är inte så vanligt idag tyvärr=). Asså vet ni nu att det blir en liten tös? Va kul. Jag tror att det är ett riktigt flickår i år=) Det föds mest tjejer o alla som jag känner får flickor. Hoppas det blir ett pojkår nästa då haha.
    Hoppas huvudvärken är borta idag. Ha en bra dag vännen. Massor av fredagskramar.<3

    SvaraRadera