Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 4 maj 2012

Vad all skit sitter......

Nu ska jag försöka förklara vart all cancer sitter men först måste jag tala om att jag fick svar på min MR av ryggraden och det FANNS INGA TUMÖRER DÄR  !!!!! SHIT VA JAG ÄR GLAD =) Men jag har cancer på många ställen ,många på skelettet  ska försöka få er att förstå vart : Skallbenet i bakhuvudet,   skallbenet där hjärntumören sitter,     hjärntumören på vänster sida ovanför tinningen,        käkbenet på höger sida,   revben på vänster sida,     revben på höger sida ,       under bröstet i mjukdelarna på höger sida,      Nackkotorna,      bröstryggskotorna,        hals höger sida bakom örot och ner,      sen den största där luftvägarna delar sig ut till båda lungorna en stor på upp till 7-8 cm.
Mycket skit handlar det om......nu ska jag ju tillbaka på Söndag kväll för inläggning igen där som ska gå igenom kroppen igen och kolla monstren....hur dom påverkats av cytostatikan och kolla så det inte blivit mera monster ..så jag vet inte hur många dagar det tar. Nu har jag fått blotryckssänkande medel då blodtrycket låg på 200/100 igen...och sen medicin mot min Kalium brist.....bara käka och se glad ut........Nu ska jag snosa och gosa med Lilla Hjärtat ett tag......höres senare

7 kommentarer:

  1. Usch, hoppas det går åt rätt håll...

    SvaraRadera
  2. Jag skäms, men kom på att du säkert skulle platsa Guiness Rekordbok...fy så hemskt. Jag hoppas att det går att skrämma bort alla dessa parasiter och monster. Undvik socker! <3

    SvaraRadera
  3. Men lilla Gumman.....saknar ord...du är ju ockuperad av utomjordingar.Hur kan man har så mycke hemskheter i den lilla kroppen.Nu börjar fighten för dej,Tänk om man kunde hjälpa till i striden, det blir med tankens kraft.
    Du vet att vi är många som tänker på dej.
    Skickar en massa styrkekramar.♥♥♥

    SvaraRadera
  4. Åh vad jag håller tummarna för dig, blev så glad när du fick reda på att du inte hade några hemskheter på ryggraden.
    Hoppas dom andra försviner långt bort också.
    Tänker på dig varje dag!
    Kämpa på!
    Tusentals kramar till dig.
    / Veronica

    SvaraRadera
  5. Läser dej här o följer dina alster i stickgruppen :) Vi känner inte varandra men är med i samma grupp, kommer från samma håll av Sverige o är i samma ålder. Sen skiljer det sig..
    Håller tummar, tår o allt som går för att parasiterna ska backa tillbaka o låta dej må bra.
    / Tina

    SvaraRadera
  6. Men gumman... Önskar de vore något jag kunde göra... KRAM

    SvaraRadera
  7. Kram Elisabet och styrkekramar till dig tänk på allt det bra du har och mindre på det dåliga/Susanne

    SvaraRadera