Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 16 maj 2012

VILKEN SERVICE HELT OTROLIGT =)




Eller har dom fattat vilken garnnörd jag är tro ha ha ha...... jag beställde i går eftermiddag från Garnlagret och fick garnet IDAG.....Snacka om service......trodde det va avin om bebisgarnet jag beställt,men nej det va Carolunagarnet som ska vara bottenfärgen i alla barnens vintertröjor....fick till och med lite godis......Hade Emma & Lars ut på fika på etermiddan och dom fick ägna sig åt att spela "Hänga Gubbe" med Ville Plutten.....nu ska jag plocka ur disken och sen ge Ville sin kvällsgröt och sen kolla tvn och sticka lite.......

2 kommentarer:

  1. Riktigt bra!!!! Beställde mera Summer Tweed så min poncho blir klar och de fick jag på 2 dagar (från wincent garn,tror jag de hette).
    HA en bra kväll KRAM

    SvaraRadera
  2. Garnlagret värsta skitföretaget!!!!! Har väntat i över två månader och mailat ett antal gånger.
    De måste vara konkursfärdiga. Handla absolut inte av dem!!!!!!!!!! Varning!!!!!!!

    SvaraRadera