Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

söndag 10 juni 2012

Käkar min frukost......


  

pappan har fixat min frukost......det blev full rulle här igår också......Ville ringde sin syster och frågade om han fick komma ner och leka med Calle en stund på eftermiddan.....och då slog ju min migränliknande huvudvärk till...... så läskigt när det kommer så där ....har skrivit upp nu när jag får det och det är med 7 - 10 dagars mellanrum jag får det där konstigaanfallen...... På eftemiddan dök Micke upp med sina pojkar och stannade kvar på middag...det blev grillat kött med pomes frites,sallad,bearniesås och aromsmör.....sen va det dax att göra sig klar för att gå över till nästgården och gratulera Farbror Janne och Faster Ingrid som fyllde  och fyllt år...... I går kväll blev jag färdig med Isaks Jordgubbetröja och ska sy ihop den idag..... Sen började jag med en liten tröja till en liten tjej på 9 månader som Micke frågade om jag kunde sticka ..... och det är klart för det första får jag ju sticka i rosa och sen är det till en så gullig liten unge ...och mamman till denna gulliga unge har jag känt sen hon va nyfödd......och har varit med i våran familj sen Mia och hon blev kompisarnä nu ska jag sätta fart på denna dag och se vad den har att erbjuda....Lite sol och värme förhoppningsvis...Ville ska iväg på pyjamasparty nu på förmiddan =)

1 kommentar:

  1. Du har fullt upp hela tiden :)Du har inte tid att vara sjuk.Hoppas att huvudvärken ger med sej.Det är bra när man har trevliga saker att sysselsätta sej med...tex att sticka rooooosa.Underbart.
    ha ne bra dag och styrkekramar till dej ♥♥♥

    SvaraRadera