Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 21 juni 2012

Vi fick sol hela dagen lång......




det va ett tag sen den visade sig hela dagen.....Ville va ju till frisören idag med pappan och blev så fin i håret....precis som jag ville att han skulle ha det.....inte snaggat.....barn som är nästintill rakade ser ju sjuka ut stackarna......pappan handlade och fixade till morgondagen.....hoppas jag blir bättre i mitt illamående och tröttheten....Är så fruktansvärt trött och slut i kroppen efter denna cellgiftsbehandling.....orkar inte sticka på i samma takt som vanligt ens.......men snart är bak och framstycke klart på den första vintertröjan.....och jag blir så nöjd.....näpp nu ska jag kolla på Per Morberg på 4:an.....Och Jag Vill Tacka För Alla Goa och Rara Kommentarer Jag Får.......För det är en skitjobbig situation som jag befinner mig i ...... vet ju inte alls hur detta kommer att utveckla sig.....och hur stark man än verkar så är jag Skitskraj för hur detta ska gå...... Ha en härlig kväll alla Goingar =)

3 kommentarer:

  1. Lite sen kommentar... Men hur i hela världen skulle du kunna vara annat än skitskraj?! Ha en bra helg!
    /Tina

    SvaraRadera
  2. Förstår att du tänker en massa tankar, även åt det håll som är nattsvart, men jag hoppas att du orkar kämpa och gläds åt alla små saker som du kan, framför allt njut av kärleken i din familj. Må så bra som du bara kan, önskar dej en underbar midsommar //Anette i Ystad

    SvaraRadera
  3. Förstår att du har en massa tankar, även åt det nattsvarta hållet, men kämpa på. Njut av livet, av dom stunder som du faktiskt mår och kan skratta tillsammans med din familj och av kärleken, gemenskapen som ni har..Önskar dej en underbar midsommar. KRAMAR från Anette i Ystad

    SvaraRadera