Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 4 juni 2012

Vill ha lite värme nu......



tråkväder........sov sådär inatt......sydde ihop Pippitröjan på förmiddan så jag inte har ngt liggande som ska sys ihop...etersom jag mår skit ibland så är risken stor att det är nåt som blir liggandes och det vill jag ju inte...så nu när jag stickat något klart syr jag ihop det dagen efter.....förut innan jag fick cancern så hade jag en korg där jag la i det färdigstickade så ibland hade man väldigt mycket att sy ihop......Fick en bild på min stora barnbarns kille Gustav.....tänk man va bara 35 år  när han kom till världen.....näpp nu ska jag tvätta håret så jag slipper det imorrn när det ska fixas Studentfika =)

1 kommentar:

  1. HAde föräldrasamtal idag med en "nysvensk" mamma.... Hon konstaterade helt krasst att "de blev ingen sommar iår!" VAntar och mössa är ett måste när man cyklar till jobbet och hos brodern snöade de hela helgen.... Jag måste sy ihop allt på en gång annars blir de aldrig gjort. Är hopplös på att skjuta allt trist framför mig. KRAM

    SvaraRadera