Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 25 september 2012

1 dag.........BLÄÄÄÄÄÄ !!!!!!

Ja nu är det bara en dag kvar till man ska öppna upp skallbenet, Hujedamej,fy & blä......Men imorgon skrivs jag in på neurokirurgen klockan 11.00 Emma & pappan följer med upp....Emma är ju den som kommer att vara den som tar emot mig sen när jag kommer tillbaka upp till avdelningen,vilket blir på fredag eftersom jag ska ligga under observation ett dygn efter operationen....Ja ni skulle bara veta hur stressad jag känner mig....usch.......







Idag va lilla Ebba till bvc för att ta sin första spruta,men tyvärr fick hon inte eftersom hon hade feber till igår......Ville har varit hemma idag men imorgon är det skoldax,dom går ju bara onsdag,torsdag sen är det studiedag på fredag.........Sara , Tuva och Isak va över ett tag på eftermiddan.....Isak fick sin Pippitröja och bluffis.......idag har jag försökt skriva ner allt dom här hemma ska fixa när jag är borta.....städa,ge djuren mat,diska,tvätta,plocka och hålla rent snyggt och fräscht......jag vill inte komma hem till ett slagfält......ja det ska bli intressant och se hur dom klarar det.....kommer ju att synas om dom fixat det eller ej.....sen har jag packat mina grejer.....och stickningen förstås vad gjorde jag utan den ???? Den är min räddning just nu när allt känns skit.......nä nu blir det Word Feud och sen försöka slumra en stund.......Håll alla tummar......Godnatt på er och Sov Gott =) just ja fick se Julias Skolfoto idag och beställde =)

6 kommentarer:

  1. Jag har tänkt mycket på dej senaste tiden, och jag kommer att fortsätta att tänka på dej, hålla dej i handen och be för dej.
    Jag hoppas att mina och andras goda stödtankar och böner hjälper dej. (((kram)))

    SvaraRadera
  2. jag ska hålla alla tummar o tår att det går bra

    SvaraRadera
  3. Sänder dig många styrkekramar,förstår att du är orolig för denne operation men den måste till
    innan alla monstren tar över helt. Idag är läkarna duktiga.
    Din familj tar säkert hand om allt.
    Många kramar
    Kerstin F

    SvaraRadera
  4. Jag räknar med att monstret i hjärnan är mycket oroligare än du "vart ska jag ta vägen, hjälp" tänker den och har ont i hela varelsen. Försök tänka på den och ha lite roligt emellanåt!
    Styrke- o tröst-kramar till min tuffa Betty!

    SvaraRadera
  5. Tenker mykje på deg, og fölger med deg varje dag,
    og tenker og fortsette med det..!!!
    Alle goa tankar til deg.. <3

    Kramar frå Ingjerd

    SvaraRadera
  6. Bara ett par timmar kvar till inskrivning.. Sen är det på G, snart över o innan du hunnit.. tja,kanske inte men snart är du hemma igen!
    Tänker på dej o hoppas du känner av alla som skickar en tanke med hopp om att hjälpa dej igenom detta. Och din familj..

    Kram
    /Tina

    SvaraRadera