Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 30 juni 2011

Bara 1 DAG KVAR =)

Ja då va det äntligen bara en dag kvar till 5 veckors ledighet =) Ville hade sin sista dag på dagis idag och fick med sig sin portfolio hem........har tagit bilder med mobilen men Telia trasslar så det går inte att sända.......tråkigt......när vi åkte hem från dagiset svängde vi förbi Grillen och passade även på att handla jordgubbar som vi bla gjorde en paj av....så gott......men Ville gillar bara vaniljsåsen han.......och att äta dom naturella.........Nu ska vi förbereda inför sista jobbardagen............ Just ja tog mig i kragen och ringde frissan så jag får en tid när jobbet börjar igen och det fick jag den 2:a september ska jag dit .......Har gått hos samma frissa i 30 år.....hon är så duktig min Anneli på Estetica...näpp nu ska håret tvättas !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar