Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 23 augusti 2011

Trivs som fisken i vattnet..........................

Älskade ungen min <3

I går fyllde ju pappan år så vi överrraskade honom när han kom in innan för dörren med sång & paket....blev en mycket glad pappa !!! Sen kom det lite fikagäster senare på kvällen.....När jag skulle hämta Ville ute vid bussen igår eftermiddag efter lekis så höll man ju bara på att gå upp i molekyler......bussen kom men släppte inte av honom vid våran hållplats fast vi stod där........tredje gången stannade dom och släppte av honom......Helt snurrig tant.....stackars unge som såg oss stå där men inte stannade.....Jag säger bara ge oss BERGSBRUNNA BUSS BOLAG tillbaka som skolskjutsbolag......visst hände det tok ibland med dom också.....men man kunde ju ringa till dom och prata med dom......NU ska allt gå via mejl !!!!!!!!!!!!!!!!!! Och till råga på allt så spöregnade det när vi väntade och gick hem så det va ett väldigt blött gäng som kom hem trots paraplyer och regnskydd !!!!! Och idag skulle det ju bli SOL !!!! Vart är den då ??????? BORTA !!!! Sen ringde det en gammal arbetskompis från förra arbetsstället och frågade hur det gick för mig nu...med det nya........Och jag sa det som jag gör TRIVS SOM FISKEN I VATTNET =) Mitt härliga Tallen =) och samtidigt så gjorde hon en beställning på Bluffollar...Så nu ska det stickas bluffisar !!!! Näpp nu åter till röjet och förberedelse av middagen !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar