Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

tisdag 21 februari 2012

Middag...

I dag lagade pappan köttbullar,makaroner,salsasås och sallad till middag....riktigt gott va det....Sara och kidsen åkte hem efter ännu en promenad till pulka backen på eftermiddan....Nu är jag trött....började med en ny tröja till Lilla Knubbisen i ljus mintgrön....eftersom hans mor snöat in på den färgen....Linnea har börjat virka...kul att fler börjar med handarbete,hon får hjälp av sin syster Malin som ju är familjens "Virkoholic"....Nu hör jag hur pappan håller på att koka nytt kaffe...gott.......vet inte och hoppas att det inte är så....men börjar känna mig smått febrig..ska ta tempen och kolla.....,

2 kommentarer:

  1. Hej, vill tipsa dig om en sida jag hittat på nätet - Bellvin garn. Sök på akryl så hittar du flera garner i härliga pastellfärger, om jag inte fattat fel gillar du vackra melerade garn? Ice-garnet är jättemjukt, jag har stickat i det själv. Jag beställde mina utomlands ifrån, men såg att Bellvin garn säljer 4 x 100 g för 80 kr, så det är riktigt bra pris.
    Ha det gott, jag håller tummarna för att du snart ska må bättre!
    Anneli Andersson

    SvaraRadera
  2. hoppas hoppas inte att du är febrig, du behöver inget mera nu vännen. Kramis

    SvaraRadera