Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

måndag 21 maj 2012

Jobbig dag idag.......




usch ja detta har varit en jobbig dag.......känt mig så darrig och svimfärdig och så illamående.....Och snart är det dax för cytostatikan igen näst sista gången för denna omgång......I morgon ska jag till sjukgymnasten och kolla upp knaket i nacken..... Ikväll har Lilla Hjärtat varit på sitt livs första fotbollsmatch också och det hade väl gått ganska bra,han hade syrrorna Linnea och Julia va med och kolla och pappan dömde deras match.....Linnea va ju till mödravården idagvoch då upptäckte dom att Lilla "Bebben" förmodligen sitter i Linneas mage alltså har huvudet upp,så nu ska hon på ultraljud på fredag för att kolla... Och jag fick hem ett gäng nya bambustickor idag,jag nöter ut mina stickor......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar