Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 10 juli 2013

nä det här har inte varit ngn rolig dag...... =(

Blåsorna har gjort såååååå ont....försöker lindra med alvedon flytande på en tuss som jag har mellan tungan och tandraden för det gör så ont när blåsorna gnider mot tänderna....har xylocainlösning på tussen.....det hjälper föga.... Bara att prata gör så himla ont.... så idag har det varit en låg dag... nu till kvällen tog jag ipren för jag måste få slippa värken ,blir galen snart..att föda 10 ungar är ingenting i värkjämförelse med detta.....så få se om jag får ngn ro till natten...... Imorgon ska jag få mig lite välbehövlig vila då pappan tar familjen upp till Rullsand för lek och bad....Sara och barna följer med upp dom också.....I Lagade Spagetti och carbonarasås till middag idag och det kunde jag låta slinka ner på sidan där inga blåsor finns....annars lever jag på min näringsdryck...och kaffe,dricker med sugrör....=) Zacke kom och gav sin mormor ett jättefint rosa ljus i form av en blomma...från Indiska......det värsta med formljusen är att man vill ju inte tända dom för dom är så fina =) Jag tog mig i kragen och gick ner i diket nedanför våran veranda och plockade smultron åt Ville & Ebba för det växer jättemycket där.... Naturens godis....både Ebba och Ville åt med god aptit..... Sen va det dax att kolla in fotbollen och fortsätta på Ericas hösttröja...... nu Myslådan..... är så trött...... SKITCANCER =(





5 kommentarer:

  1. Usch blir så lessen för din skull..finns det inget annat som sjukhuset kan hjälpa dej med då?..Förstår att du blir trött på detta...man vet ju själv när man får ett par stycken blåsor i mun vad man gnäller...Styrkekramar kommer här från mej♡Gunilla

    SvaraRadera
  2. Ojojoj......va jobbigt du har det.Ska det aldrig ta slut..
    ♥♥♥ Massor med styrkekramar till dej.♥♥♥

    SvaraRadera
  3. Det måste finnas lindring att få på något sätt. Tyvärr får man inte alltid hjälp utan att verkligen kräva den. Jag tycker verkligen att du ska våga vara besvärlig! Jag får en känsla av att du inte vill ta plats och vara i vägen gentemot sjukvården utan tänker att du ska klara dig själv. Så här ska du inte ha det. Basta!

    Hälsningar
    Anne-Katrine

    SvaraRadera
  4. ...håller med Anne-Katrine...Be om mer hjälp vännen♡Kram Gunilla

    SvaraRadera
  5. Jaa be om hjälp måste väl ändå finnas något vården kan hjälpa till med.
    Jag blir så ledsen när jag hör hur du har det. Be om hjälp snälla!
    Kramar!

    SvaraRadera