Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 27 september 2013

Barnvaktar Barnbarn. .......

ja har ett av dom sover så sött tillsammans med pappan och Ville.... Är ju pappan som får ta det största ansvaret med dom små när jag inte orkar..... Men ikväll har dom varit så lugna och snälla ,käkat pringles och spelat tv-spel.....Ville fick ju sitt efterlängtade tv-spel när han kom hem från skolan idag.... Pappan veckohandlade idag och eftersom det gapade tomt i skåpen så va det en rejäl laddning han kom hem med och lämnade till mig att plocka in det där det ska vara...men nu är skåpen fulladdade igen....och får väl så förbli högst i ngn dag eller två,för med huset fullt av tonåringar så går allt åt som smör i solsken..... Tim lilla gubben bjöd mig och Linnéa på lunch idag...vi tog varsin sallad och Tim tog en kebabtallrik.....  till middag blev det slömat i dag, Rostbiff och potatissallad...men gott som bara den va det..... idag har jag haft ro att sticka och har faktiskt jobbat på två alster, en bluffolle som ska va färdig till på Söndag och så Isaks döskalle tröja,den blir så himla mysig i Iris garnet..... imorgon ska vi på Tårtkalas (igen) men min Farbror Boman fyller 73 år....Min kusin Monica och hennes Leif va över med tårtor idag som jag tjyvsmakat på , helt underbara.....Leif kan han....söt är han också <3 och så har ju Titt och kusin Monica köpt sig datorer (bärbara) så nu kan vi chatta på nätet...Monica ska hjälpa mig att sticka sockor...hon är jätteduktig på att sticka sockor dom blir så jämna och fina...... nä nu kallar "Stickelådan" och giftpiller ska intas..... sen har jag faktiskt sag åt JB att kika förbi.....Natti Natti......

2 kommentarer:

  1. Du är en alldeles underbar människa som finns på denna jord..förstår att du har så många barn♥kraam Gunilla

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar människa du verkar att vara.
    Jag snubblade över din blogg för ett tag sen och nu har jag läst i 2 timmar.
    En stor varm kram till dig och din stora familj <3

    SvaraRadera