Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

lördag 28 januari 2012

Mår inget vidare idag........



 Ja idag mår jag konstigt.....matt,svag,darrig,konstig i huvudet.....vaknade i morse och kände mig efter omständigheterna ganska okej.....sen vid 11så började det....iofs så kan jag inte släppa tankarna på min sjukdom längre....tänker mer och mer på det farliga jag kan ha i kroppen.....om det överhuvudtaget går att bota....kanske därför jag mår som jag gör...blir smått panikslagen i hjärnan ibland.....hjärtslagen bara rusar iväg....Annars har dagen varit lugn....Pappan for iväg nu med Ville & Calle på ett födelsedagskalas i badhuset i Knivsta....jag vill ju inte vara ensam längre hemma...får smått panik....men Philip är hemma med mig.....som skönt är.....hur fasiken ska jag klara det när dom ska till skolan......fattar inte att jag fått den här känslan nu.......jag vill ju inte ha ngn som sitter och vakar över mig....utan bara vetskapen om att det finns ngn mera i huset är tryggt.....Har iallafall börjat på Tuvas tröja nu och den kommer att bli en riktig "Gladtröja" den också.....näpp nu ska jag ta mig i kragen och betala lite räkningar....See You......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar