Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 18 januari 2012

Min duktiga Emma.......


kolla in den här sidan som min duktiga Emma har gjort är en så stolt Mamma till henne !! Vi har alla olika kreativa sidor i familjen....och tur är ju det.....Usch har varit jobbigt i operationssåret idag trycker och kramar åt så obehagligt.....Fått hem min älskade Guldklimp också....Titt & Boman hämtade upp honom...så glad att jag har dom som kan hälpa oss med det...för jag skulle ALDRIG orka med det,och då skulle ju han fått gå på fritids stackars lilla....han som inte vill gå till lekis ens än gång.....idag stannade vågen på 46,4.....Till middag gör vi potatismos och stekt korv med gurkmajonnäs.....ökar sakta men säkert på "Gladertröjan".....nu tillbaka till köksregionerna....

1 kommentar:

  1. Har inte hälsat på hos dej på länge.Ojojoj....vad det har hänt mycke hos dej.♥♥♥ Stackars dej.♥♥♥Jag förstår ganska bra vad du går igenom just nu.Fick besked i nov 2010 att jag hade cancer i urinblåsan,den opererades bort i Maj 2011.Inga metastaser, men jobbigt ändå.Du får gärna ta kontakt med mej(om du vill) mailadress soisin at live.se Om du vill"prata"Stor Kram till dej ♥♥♥

    SvaraRadera