Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

torsdag 28 augusti 2014

Fick vara kvar ett dygn till......

För att kolla hur jag mår och ska lämna prover imorrn så dom vet hur det står till i kroppen, är några provsvar som är mycket för låga....... fick svar på röntgen idag och det va både goda och icke goda besked....det goda är att den stora tumören i medistanium hade minskat och i lungorna hade det börjat bli mycket bättre ♡♡♡♡♡ men sen har det tillkommit 2 nya knölar bredvid mjälte och njuren ..... och den knölen vid nyckelbenet har tydligen funnits där jämt och den är en tumör...som vuxit från våren 2012 från 5-6mm och mäter nu dryga 2 cm..... sen har levern tagit stryk och hade typ skrumpnat och blivit hård och knölig på nåt ställe,men inga tumörer......så den ska också kollas för att se vad som behöver göras med den så inte den lägger av att göra sitt jobb .....jag fick mitt kortison idag och har faktiskt inte behövt spy ännu...... hoppas det hjälper lika bra och snabbt som sist........ Sen fick jag ett sånt fint besök av en tjej som är vän med mig på facebook och hon läser min blogg......hon och hennes söta lilla dotter va upp en snabbis och hälsade på mig och jag fick en present.....en kasse med blandade Carolina garner ♡♡♡♡♡♡♡ TACK SNÄLLA ,RARA NAYOMI för det fina i kassen ♡♡♡♡ min dag va räddad med nya stickmönster också ♡♡♡♡♡ Hann bli färdig med min Pearl väst så glad  för den blev också så fin !!! Nu är det snarkdags ☆Godnatt☆


7 kommentarer:

  1. vad skönt med lite positiv feedback också mellan varven! du är så duktig, så duktig! jag följer din blogg varje dag.jag bor i Dalsbruk, Finland, så vi är långt från varandra.!!
    mommo till 7

    SvaraRadera
  2. Godmorgon. Skönt med de positiva beskeden, men tråkigt de va tvunget att va nåt negativt med. En liten undran...den de upptäckte vid nyckelben nu...va de den de inte hitta från första början?. Jag hoppas du mår bra idag så du får åka hem.♡♡♡. Kram Laila

    SvaraRadera
  3. Bra med positivt besked ! Gäller att ta in bara det bra !!! För att man skall orka med denna skit Cancer!! Hoppas att du snart är hemma hos de dina igen.... Man mår goast hemma !!! Kram Caroline

    SvaraRadera
  4. Jag instämmer med dom övriga 🌹
    Härligt med positiva besked synd att det måste vara negativt mitt i allt.

    Kram finaste du 💖✨💖✨💖
    Anki

    SvaraRadera
  5. Men vad kul med överraskningsbesök! Piggar alltid upp. Och härlig kasse hade de också med sig tjohoo! Hoppas allt gått väl idag. Kramkram

    SvaraRadera
  6. Härligt med positiva besked och trevliga mjuka överraskningar ♥♥♥
    Styrkekramar i massor ♥

    SvaraRadera
  7. Kasse med Carolina och oväntat besök...jättebra! Hoppas du får komma hem snart till sötnosen Sissi o alla de andra.. Kram Sirpa

    SvaraRadera