Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

onsdag 18 mars 2015

John Blund har nog fastnat hos mig tror jag..........

Crp va högt så nu får jag antibiotika intravenöst 1 gg per dygn......sen sover och sover och sover jag, fattar inte hur man kan va så här trött.....men hör och HÄPNA.....jag stickade ca 6 varv nu på kvällen.......men då höll jag på och somnade så jag gav upp och började fixa inför natten......Sissi är helt slut efter ha varit ute med Linnéa och Ebba hela dan så nu vill vi önska er en ☆Godnatt☆

8 kommentarer:

  1. suss sött <3 t o hoppas d vänder snart så du blir piggare igen,,,

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du snart får lite mer kraft. Stor kram. <3

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra av dig! Tack för att du orkade det trots tröttheten. Snart blir du piggare. Kram!

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att dom hittade något som man kan sätta in antibiotika på, då kanske du kan piggna till snart.
    Ha det bra Ameli

    SvaraRadera
  5. Tråkigt med infektioner. ..för de tar på krafterna. Då var ni två trötta som gick o la sig...Sissi och du. Önskar av hela mitt hjärta att tröttheten släpoer taget om dig. Och sen blir det fart på stickorna igen. Massor med styrkekramar till dig. ♡♡♡♡♡Sirpa

    SvaraRadera
  6. Hoppas att det vänder snart. Kram

    SvaraRadera
  7. vilken söt tunika, helt underbar.

    SvaraRadera
  8. Vi får hoppas att John blund gör så att du hämtar lite krafter innan han far din kos.
    Kram Lena v-ö

    SvaraRadera