Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

fredag 13 mars 2015

konstig dag

Gick upp när klockan ringde och gjorde det vanliga......efter alla åkt till skola och jobb så blev jag så fruktansvärt trött och la mig för att vila ett tag ,då va klockan 10..... sov till Ville kom hem vid 14.30...... fixade mellanmål åt honom och sen däckade jag i sängen igen......till klockan 18.00 pappan hade gett barnen middag.....då tvingade jag mig upp helt snurrig i bollen och illamående......sen vände magen in och ut.........usch och fy.......efter att få ha andats och ta primperan mådde jag så pass att jag orkade sticka några varv innan jag gav upp och vill sova......fattar inte varför jag är såååååå trött .......kan det vara för att kortisonet är så liten mängd jag får nu...... Sissi har börjat löpa,hon släppte en liten droppe på sin filt ,annars har jag inte märkt ngt...... men nu vill jag sooooova ♡♡♡ ☆Godnatt☆

3 kommentarer:

  1. Hoppas att du får må bättre i morgon! Ha en så skön helg det bara går.

    Tänker på dig!

    P.S. Så söt hon är, din lilla Sissi! <3

    Kram,
    Monika

    SvaraRadera
  2. Hoppas tröttheten ger med sig så du får möjlighet och sticka på dina projekt. Men ändå skönt att få sova hemma både för dig och dina anhöriga. Egna ljud och doffter. Bilden på Sissidamen är det sötaste du lagt ut på henne. Hon verkar må bra där. Kram Sirpa

    SvaraRadera
  3. Fy fasiken för dig då, hoppas att du mår bättre senare, du är så fuktig på att sticka

    SvaraRadera